نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
یووه جلوتر از سایرین

یووه جلوتر از سایرین

خوان ایتوربه،جوان اول باشگاه ورونا این روزها نامش بر سر زبان هاست.مهاجمی جوان و شوت زن که سه تیم یوونتوس،رم و میلان را مسحور توانایی های خود کرده است.

حالا رسانه های کشور ایتالیا گزارش داده اند به دلیل حضور یووه در لیگ قهرمانان و تمایل خود ایتوربه برای حضور در معتبرترین رقابت های باشگاهی در سطح جهان،تیم اول شهر تورین نسبت به میلانی که به شدت به دنبال ایتوربه است،دست بالا را دارد.

گفته می شود در طرف مقابل مسئولین ورونا به فابیو کوالیارلا مهاجم یووه علاقه مند هستند و یووه می خواهد از این امتیاز برای راضی کردن مدیران ورونا و کمتر کردن مبلغ ترانسفر ایتوربه استفاده کند.البته در این بین یک نگرانی هم برای یووه از جانب باشگاه رئال مادرید وجود دارد.گفته می شود کارلو آنجلوتی و فلورنتینو پرز هم بی میل نیستند ایتوربه جوان را راهی مادرید کنند.

لازم به ذکر است ایتوربه به صورت قرضی از باشگاه پورتو راهی ورونا شده بود که در پایان فصل ورونایی ها با پرداخت 15 میلیون یورو قرارداد او را دائمی کردند.گفته می شود مبلغ مدنظر سران ورونا برای فروش ایتوربه 25 میلیون یورو است که برای تیم های ایتالیایی مبلغ پایینی به شمار نمی رود.
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
محمد مرحبا
محمد مرحبا«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: